TV reklāma
TV reklāma nav uzņēmuma vai produktu prezentācija, tā nav arī analogs interneta reklāmai vai reklāmai kinoteātrī. Pastāv iespēja izveidot universālu, ilgstoši lietojamu imidža vai pamatpakalpojuma vai produkcijas reklāmu, taču būs efektīvāk, ja TV reklāma tiks radīta konkrētajai kampaņai, ņemot vērā auditoriju, kanālu, ilgumu, biežumu – mediju plānu.
Ejot laikam līdzi, visefektīvākajās kampaņās tiek integrēti dažādi reklāmas kanāli ar skatītāju iesaisti. Futbola čempionāta Super Bowl kausa izcīņa ir dārgākais reklāmas laiks TV, kur par vienu sekundi reklāmdevēji maksā 167 000 dolāru. Noskatieties, kā šīs dārgās reklāmas sekundes citiem auto ražotājiem nozaga Volvo.
Jautājiet „ForwardMedia” pēc radošā koncepta vai pasūtiet nepieciešamo TV reklāmu. Sazinieties!
Dažas TV reklāmas: