Produktu katalogs pārdošanas veicināšanai
Kam tas paredzēts
- Mazie un vidējie uzņēmumi
- Ražotāji, pakalpojumu sniedzēji, pārdošanas uzņēmumi
- Vietējā vai eksporta tirgos darbojošies
Priekšrocības
Laika un resursu ietaupījums. Nav nepieciešamības sagatavot un sūtīt informāciju, atbildot uz katru pieprasījumu e-pastā vai citā formā, vai pat drukāt piedāvājumu katalogu veidā un sūtīt pa pastu vai ar kurjeru.
Pārdošanas apjomu pieaugums. Klientam vai partnerim ērta informācija par produkciju vai citu piedāvājumu. Tā palīdzēs pieņemt lēmumu ātrāk un palielinās iespēju, ka pircējs iegādāsies tieši no šī uzņēmuma vai partneris nolems sadarboties tieši ar šo ražotāju vai pakalpojumu nodrošinātāju.
Pārdošanas automatizācija un standartizācija. Katalogs var kļūt par daļu no pārdošanas tuneļa, paaugstinot pārdošanas rādītājus.
Kas ir ietverts
- Esošajam mājaslapas dizainam atbilstošs dizains vai jauns dizains
- Tehniskā konfigurēšana, programmēšana, uzstādīšana
- Kodu un saišu nodrošināšana sasaistei ar esošo mājaslapu vai citiem risinājumiem un platformām
- 50 attēlu apstrāde un optimizēšana meklētājserveriem
- Aprakstu pielāgošana lietojamībai (UX) un meklētājserveriem (SEO)
- Neredzamo SEO aprakstu izveidošana un publicēšana
- Satura ievade un publicēšana
- 1 valoda
- Kontakformu izveidošana intereses izteikšanai
- Kataloga tehniskā optimizēšana meklētājserveriem
- Satura vadības sistēma kataloga tālākai pārvaldīšanai
- Video pamācība par satura vadības sistēmas lietošanu
- Uzturēšana uz servera 1 gadu
Neietver (pieejams papildus vienojoties):
- Papildus vizuālā satura (foto) apstrāde un optimizēšana mājaslapai vai vizuālā vai audiovizuālā satura iegāde
- Uzturēšana uz izstrādātāja servera (privātais virtuālais serveris) pēc 1 gada termiņa, epastu uzturēšana, citas konsultācijas un apkalpošana
- Papildus valodas, tulkošana
Pakalpojuma maksa: 4800 EUR + PVN. Cenas piedāvājums spēkā īpašas akcijas ietvaros, atsaucoties uz EDIC, līdz 2023. gada beigām.
Saziņai: info@forwardmedia.lv.
Mūsu produktu katalogs ir daļa no mārketinga, kas palīdz realizēt stratēģiju.
Jenny Maglinski, Touch Organic digitālā mārketinga speciālists
Digitāls katalogs var būt ne tikai produkcijai, bet arī pakalpojumiem, palīdzot pārdot un klientam uztvert pakalpojumu vienkāršāk.
Aivars M.L., ENRIGA attīstības vadītājs
Kataloga web versija mums atvieglo pārdošanu un padara iegādi vieglu un ērtu klientam. Izmantojot piesaistītās kontakformas, klients var izteikt tūlītēju interesi par konkrētu produktu vai zvanīt mums un atsaukties uz mājaslapā redzēto piedāvājumu.
Jānis Saldnieks, Domus Angāri vadītājs