Kino reklāma
Kinoteātra reklāma ievērojami atšķiras no TV vai interneta reklāmas gan konceptuāli, gan tehniskajā izpildījumā. Jāņem vērā ekrāna izmērs, apgaismojums, skaņas īpatnības, vide, atskaņošanas laiks (konteksts), auditorija un apstākļi, domājot par reklāmas uzbūvi, vēstījumu un norādēm.
Kino reklāma ir izklaidējoša, atraktīva, nereti interaktīva, šokējoša vai relaksējoša, un tai jābūt tik iespaidīgai un atmiņā paliekošai, lai tai sekojošā filma neļautu to izmest no galvas.
Kinoteātru reklāmu uz ekrāniem nereti ir vērts kombinēt ar citiem reklāmas risinājumiem kinoteātrī – uzgaidāmajā telpā, gaitenī, pie ieejas/izejas, labierīcībās, kā arī mobilajā vidē un citviet. Jūsu auditorija ir atnākusi atpūsties un izklaidēties, un to šeit nesasniedz citi traucēkļi – izmantojiet to!
„ForwardMedia” radīs Jūsu video stāstu kinoteātrim vai kino reklāmas kampaņu. Sazinieties!