CRM sistēma pārdošanas un mārketinga pārvaldības automatizācijai
Kam tas paredzēts
- Mazie un vidējie uzņēmumi
- Ražotāji, pakalpojumu sniedzēji
- Vietējā vai eksporta tirgos darbojošies
Priekšrocības
Pārdošanas uzlabošana. CRM sistēma ir pielāgota MVU vajadzībām un palīdz pieturēties pie definēta pārdošanas tuneļa, padarot pārdošanu efektīvu un viegli realizējamu, arī mainoties darbiniekiem, pieņemot jaunus darbiniekus.
Pārdošanas efektivizācija. CRM palīdz pārdošanas speciālistam sekot līdzi katra kontakta izcelsmei, statusam, atdevei, iepazīties ar vēsturi.
Kontaktu pārvaldība. CRM sistēma palīdz automatizēt ienākošo un izejošo (inbound & outbound) kontaktu atainošanu, izsekošanu un iegūšanu.
Mārketinga automatizācija. Sasaistot to ar mārketinga rīkiem, kampaņām, sociālajiem tīkliem un arī mājaslapu, iespējams efektīvāk izsekot kontakta izcelsmei un pielāgot atbilstošu piedāvājumu un komunikāciju.
Atskaitēm un uzlabojumiem. CRM kalpo arī kā ērti pārskatāmas un atskaišu veidā izeksportējamas informācijas avots savas darbības analizēšanai un uzlabojumu ieviešanai.
Kas ir ietverts
- uzstādīšana un konfigurēšana,
- konsultācija par pārdošanas tuneli
- kontaktu kategoriju izstrāde un ieviešana
- izekošanas linku un formu izveidošana priekš mājaslapas un sociālajiem tīkliem
- video pamācība par CRM lietošanu
Pakalpojuma maksa: 5000 EUR + PVN. Cenas piedāvājums spēkā īpašas akcijas ietvaros, atsaucoties uz EDIC, līdz 2023. gada beigām.
Saziņai: info@forwardmedia.lv.
Klientu pārvaldības sistēma ir vērtīgs risinājums mārketinga stratēģijas realizēšanai, lai veicinātu klientu atgriešanos Madonas alus vasaras terasē.
Lāsma Adamoviča, Madonas alus mārketinga vadītāja
Ieviestā CRM sistēma mums palīdz izvairīties no haosa procesos, kas ierasti mazajos ražošanos uzņēmumos. Mēs strauji augam, un tas mums ir būtiski.
Jānis Saldnieks, Domus Angāri līdzdibinātājs
Klīnikai ir svarīgs ikviens klients. Klientu vadības sistēma palīdz realizēt šo uzstādījumu.
Iveta Feldmane, Dr. Feldmaņa privātklīnikas direktore